سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷

همه چیز تحت کنترل خواهد بود

کمپین تبلیغاتی برنامه ای است منسجم در بخش های گوناگون تبلیغاتی به همراه اجرا نمودن آن‌ها به شکل یک برنامه منسجم با رعایت زمان مشخص و مناسب در راستای تاثیر گذاری بهتر و پیشبرد اهداف بازاریابی می باشد، این فعالیت در چند بخش قابل بحث می باشد. کمپین تبلیغاتی معمولا یک روش مدون ثابتی جهت مدیریت و اجرا نداشته اما بر اساس تجربه مشاورین بازاریابی و تبلیغاتی و تصحیح این تجربه ها با متخصصان خارجی معمولا از چند الگو و روش اصلی دنباله روی می‌کنند و با توجه به نوع هدف مدیران یک روش برگزیده می گردد .
اما آنچه بیشتر مورد اهمیت می باشد قابلیت اجرا و نوع اجرای مدیریت کمپین در برابر بحران های پیش روی یک کمپین می باشد.

خدمات این واحد:

انجام تحقیقات بازار و بازاریابی در راستای اهداف مشتری
تدوین اسناد استراتژی برند، برنامه بازاریابی، استراتژی ارتباطی
تهیه خلاصه اتاق فکر، واحد گرافیک و دیگر واحدهای کانون

ایده پردازی (تعریف کاراکتر- خلق شعار تبلیغاتی- خلق لوگو و نام برند)
برنامه ریزی و کنترل بودجه در برنامه رسانه‏ ای

  

کانـــــون تبلیــــغاتی نوآوران پیـــام آتیـــــه

با داشتن تیم زبده و کارآمد و با بهره گیری از ایده های خلاق، ابزارها و فناوری نوین در خدمت گروه و مشتریان خود است.

تماس با ما

صفحه اصلی

آب جایگزین ندارد / SAVE WATER,SAVE LIFE

Go to top