شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۷

 برای کشتی های بی حرکت، موج ها تصمیم میگیرند

تبلیغات، ابزاری برای توسعه و رونق کسب و کار است، بنابراین انتخاب آژانس تبلیغاتی مناسب، امری حیاتی است. انتخاب آژانس تبلیغاتی یک چیز است و رابطه داشتن با آن، چیزی دیگر. به قول یک ضرب‌المثل قدیمی چینی، «فقط موقعی که همه هیزم می‌آورند، می‌توان آتش بزرگی درست کرد.» این مثل بخصوص در شرایط اقتصادی دشوار امروز مصداق دارد. آگهی‌دهندگان باید آتشی بزرگ بسازند و برای همین، به کار تیمی نیاز دارند. شرکتی که رابطه خود را با یک آژانس تبلیغاتی اصولی بنا می‌کند، می‌تواند نسبت به غلبه بر رقبا، خوش‌بین باشد.اگرچه هسته مرکزی تبلیغات و بازاریابی موثر، خلاقیت است، هوشمندانه‌ترین برنامه‌های بازاریابی و قوی‌ترین نتایج خلاقانه، زمانی حاصل می‌شوند که کل تیم گردهم آید و مشکل را شیوه‌مند حل کند. تنها وقتی که «فرهنگ شرکتی» آگهی‌دهنده به آژانس تبلیغاتی تزریق شود، فرایندهای اندیشه، اهداف و خلاقیت در راستای آن استراتژی به منصه ظهور می‌رسد. بی‌تردید رابطه آژانس تبلیغاتی و آگهی‌دهنده مانند ازدواج است. بدون همکاری و همدلی مستمر و ارتباط مفید روزانه، کار به جدایی خواهد کشید.

کانـــــون تبلیــــغاتی نوآوران پیـــام آتیـــــه (شماره پروانه ۳۰۷۸- وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) با خلاقانه ترین ایده ها برای معرفی محصولات و خدمات شما در سال 1393 آغاز به کار نمود. این شرکت ماموریت اصلی و بنیادین آن ارائه‌ی راه‌حل‌های یکپارچه، مقرون به‌صرفه و بسیار موثر برای تحقق اهداف مشتریانش در زمینه‌هایی مانند افزایش فروش، افزایش و توسعه سهم بازار، معرفی محصولات جدید، توسعه‌ی برند و بازاریابی داخلی است. کانـــــون تبلیــــغاتی نوآوران پیـــام آتیـــــه بر این باور است که بزرگترین سرمایه اش در درجه نخست مشتریان وفادار و سپس تیم زبده و کارآمدی است که با بهره گیری از ایده های خلاق، ابزارها و فناوری نوین در خدمت گروه و مشتریان خود است.

 

 بزرگترین سرمایه شما بینش خودتان است، مبنی بر اینکه چگونه و کجا می خواهید باشید

خدمات کانـــــون تبلیــــغاتی نوآوران پیـــام آتیـــــه

صفحه اصلی

Go to top